Regulamin programu lojalnościowego Rikoland
Regulamin programu lojalnościowego sklepu internetowego Rikoland
1. Organizatorem programu lojalnościowego jest sklep internetowy Rikoland z siedzibą w Łodzi, NIP 525-27-21-210.
2. Uczestnikiem programu jest każdy klient posiadający konto w sklepie Rikoland
3. Program lojalnościowy obowiązuje od 20.01.2023 roku i będzie obowiązywał bezterminowo. O ewentualnych zmianach w programie lub jego planowanym zakończeniu uczestnicy będą informowani drogą mailową.
4. Punkty są naliczane w panelu klienta.
5. Punkty nie mogą zostać zamienione na gotówkę, możesz je wykorzystać jedynie w sklepie Rikoland.
6. Punkty są naliczane automatycznie. W przypadku punktów uzyskanych za zamówienie - 14 dni po zrealizowaniu zamówienia.
7. W każdej chwili możesz zobaczyć ilość zebranych punktów z panelu klienta w zakładce „Profity za bycie lojalnym klientem”.
8. Punktów nie można przekazać innej osobie.
9. Punkty nie wpływają na koszty dostawy.
10. Punkty uzyskane w programie lojalnościowym można wykorzystać do obniżenia kwoty do zapłaty za zakupy w sklepie Rikoland.
11. Sposób naliczania punktów w programie lojalnościowym:
- Za każdą wydaną w naszym sklepie złotówkę dostajesz 1 punkt w programie lojalnościowym Rikoland
- Każde 20 punktów możesz zamienić na 1 zł mniej do zapłaty za zamówienie
12. Dane osobowe uczestników programu lojalnościowego przetwarzane są zgodnie z zasadami zawartymi na stronie Polityka prywatności.
13. W przypadku ewentualnych reklamacji prosimy kontaktować się z biurem obsługi klienta; mail biuro@rikoland.pl lub telefonicznie 42 214 44 42.